ביטול עסקת הרכישה

  1. המשתמש רשאי לבטל עסקה שביצע באתר ע”פ חוק הגנת הצרכן, התשמ”א 1981 (להלן: חוק הגנת הצרכן“) ובהתאם למדיניות החזרת מוצרים שתפורסם מעת לעת לשיקול דעת החברה וכדין.
  2. החלפה תתאפשר תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר ו/או הוצאת החשבונית. אפשרות החלפה תתאפשר כאשר המוצר יוחזר על חשבון הרוכש, לכתובת החנות, כשהוא במצב חדש ו/או לא נפגם, לאחר בדיקה ואישור של בית העסק הרוכש יהיה רשאי לקבל החלפה.הכל בתיאום החזרת המוצר בפרטי ההתקשרות המופיעים באתר ו/או בתקנון זה.
  3. תינתן אפשרות להחליף את המוצר באותו פרק זמן הנ”ל באמצעות הגעה לחנות בשעות הפעילות.
  4. תנאי הביטול הנזכרים לעיל לא יחולו על מוצרים ו/או פריטים אשר יוצרו בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן שבס’ 14(ג)ד-טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנה של הצרכן. אלא אם בית העסק לפנים משורת הדין יסכים לכך ובתנאיו, זאת במידה ויפורסמו מעת לעת באתר.
  5. הביטול ייעשה באמצעות מייל לחברה ו/או כל דרך אחרת ש פארטי קונספט ייראה לנכון ויפרסם באתר.
  6. במקרה של ביטול הזמנה לפי הכללים הנ”ל, יחויב הלקוח בדמי ביטול של 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך מבינהם ועל פי הדין. דמי הביטול יחויבו לשיקול דעת פארטי קונספט.
  7. ביטול ההזמנה כפוף כי הלקוח יחזיר את המוצר לבית העסק על חשבונו באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול כשהוא במצב חדש ו/או ללא פגם, תקין וללא שימוש כלל. ובכפוף להצגת חשבונית קנייה. הכל בהקשר לנסיבות של המוצר שנמכר.
  8. התנאים יחולו על מוצרים לפי חוק הגנת הצרכן.
  9. במידה וקיבלתם מוצר שהיה ניראה לכם שונה באתר עצמו במידותיו, בצבעו וכדומה, יש לפנות לבית העסק באופן מסודר ובכתב תוך 14 יום כאמור. לבית העסק השיקול הדעת הבלעדי באם לקבל את המוצר חזרה. עם זאת מומלץ לקרוא בתנאים הנוספים שבהמשך אודות המאמצים שבית העסק משתדל לעשות בכדי לשקף את המוצרים באתר כהוויתם במציאות למרות המגבלות הכרוכות בכך- צבע, פרופורציות ועוד.
  10. במידה וקיבלתם מוצר שאתם חוששים שהוא פגום יש לפנות לבית העסק בכתב ולהעבירו לבית העסק וזאת לצורך בדיקה, מוצר שיימצא פגום, יתקבל עליו זיכוי מלא ו/או יתאפשר לבית העסק לתקנו אך לא תקום עילה לפיצויים.

ביטול עסקה ע”י פארטי קונספט

  1. במצב בו אזל המלאי של המוצר, החברה תציע מוצר חלופי ו/או החזר כספי. החברה לא תישא בנזקים של המזמין בנסיבות העניין ככל שייטען כן כאמור. תקום לחברה הזכות לבטל את העסקה ולהשיב את הסכומים וזאת ללא פיצוי כלשהו או תשלום בגין טענות הסתמכות כלשהן.
  2. במידה ופרטי המזמין לא נקלטו כראוי מכל סיבה שהיא רשאית החברה לבטל את עסקת הרכישה ע”פ שיקול דעתה.
  3. כאשר ההזמנה בוצעה שלא כדין ו/או לא על פי תקנון זה, החברה תהיה רשאית לבטל את העסקה.
  4. הודעה על ביטול הזמנה תימסר ללקוח ע”פ הפרטים שמילא.
  5. באם נפלה טעות סופר כלשהי בהצעה ו/או בהזמנה, תהיה רשאית החברה לבטל את העסקה.

אחריות על המוצרים

  1. האחריות על המוצרים יהיו ע”פ הכתוב באריזת המוצר ו/או דף הנלווה למוצר ככל שישנו. במידה ולא קיים מידע אודות האחריות החלה, תהיה האחריות בהתאם למדיניות היבואן ו/או הספק ו/או היצרן של המוצר. האחריות לא תחול במקרה של שימוש שלא לפי הוראות היצרן.
  2. האחריות החלה אשר מצוינת בטופס האחריות ו/או בהזמנה ו/או באתר גוברת על תקנון זה.
  3. מכל מקום רצוי לנקוט באמצעים סבירים לשימוש במוצר בהתאם לחומרים והמרכיבים של אותו מוצר ו/או הוראות שבאריזת המוצר. יודגש כי האחריות- תוקפה והיקף תחולתה תהיה בהתאם להקשר של המוצר, מרכיביו, ספקיו ומדיניות של אותו ספק חיצוני כאמור. במידה ואין פירוט לתחזוק המוצרים, הכללים המחייבים יהיו כמקובל בשוק ו/או בהתאם להוראות של הספק הכל בהתאם להקשר ולנסיבות המקרה והמוצר.
  4. חלק מהמידע המוצג באתר ו/או ובקטלוגים, לגבי מוצרי האתר, טיבם איכותם נמסרו לפארטי קונספט על ידי ספקים של אותם מוצרים, ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של הספקים. הן בנוגע לכל נזק שנגרם משימוש במוצרים. החברה לא תהיה אחראית לאף נזק מלבד מקרה שהוא בשליטתה המלאה. גובה הנזק יהיה עד גובה ההזמנה בלבד.
  5. פארטי קונספט לא יהיה חלק מסכסוך שנגלע בין הצדדים השונים באתר ואשר פארטי קונספט אין לו עניין בו. הלקוח מצהיר כי יישא בעלות התגוננות פארטי קונספט הכולל הוצאות שכ”ט עו”ד אגרות וכיוצא בזה ככל שיוכנס להליך בו יש טענות כלפי כל צד אחר הקשור לאתר כגון שליחים צד ג’ (חברת שליחויות למשל).
  6. ככל ש פארטי קונספט ייבצע את השילוח על ידי צדדים שלישים מטעמו, לפנים משורת הדין יטפל בפניות הקשורות לשילוח כגון נזק שנגרם למוצר תוך כדי השילוח על ידי חברת השליחויות ו/או עיכוב באספקת המוצר שתלויה בשליחים וכיוצא בזה.
  7. בשום אופן פארטי קונספט לא יישא באף אחריות מאף סוג ישירה ו/או עקיפה בנזק ישיר ו/או עקיף ו/או הסתמכותי ו/או אחר לרבות בכל נושא אחר לרבות פגם בייצור ו/או איכות המוצר.
  8. עם זאת פארטי קונספט ייעשה מאמץ סביר כחלק מהשירות של האתר לטפל בכל פניה אחרת ולפשר (בין הצדדים השונים- כל סכסוך שניראה כי פארטי קונספט יכול להועיל) ככל שישנה מחלוקת בין הלקוח לאיזשהו גורם הקשור לאתר.

שירות לקוחות

  1. במידה ויש צורך בתמיכה, החברה תעמיד מייל שיפורסם באתר לצורך פניות ושאלות. החברה תחזור בהקדם לפונים אשר השאירו את פרטי ההתקשרות. שעות פעילות טלפוני עובד מ- 10:00 –16:30.

פרטי ושעות פעילות החנות

  1. מייל: [email protected] טלפון:054-8868655 שעות מענה טלפוני: א-ה : 8″30-16:00  שישי: 8:00-11:00 כתובת החנות: ג’ון קנדי 9, ראש העין.
  2. שעות פעילות החנות: א-ה : 8:30-16:00 שישי: 8:00-11:00
  3. כתובת להחזרת מוצרים: ג’ון קנדי 9, ראש העין. המשלוחים ייעשו בדואר רשום/ הגעה פיזית לחנות.
  4. ניתן לפנות בכל שאלה, בקשה ונושא.